خواننده من

نميخواهم ترا به كوچه كوچه آرزو هاي پيچ در پيچ خود و گاهي،هيچ در هيچ رهنمود باشم.

و يا بذر غصه را در قلب سرخ پاكت بپاشم.

بلكه تنها در اين شب دوست ميداشتم كه تو، همنشين شب تار من باشي

همان اواي سبز گيتار من باشي

گاهي زندگي چه زيبا مي نمايد، رنگ در رنگ،نوا و اهنگ و گاه چه خسته و دلتنگ.

مرا ببخش خواننده من!

هميشه از اينكه ترا با غمم بيازارم با خود در جنگ بودم، شايد روز ها،نمي دانم.

كسي چه ميداند فردا چه خواهد شد؟!

شايد فردا اين نباشم كه حال برايت مي نويسم!

شايد كه فردا تو براي من كلمه اي،جمله اي را هديه كني! و اما من همه را ارج مي نهم.

مرا ببخش خواننده من!

دنيا دنيا شعر،دنيا دنيا كلمه،چه بگويم...؟!

خواننده من! باغ بي ترانه من،تنها در ارزوي گل چيني تو نفس مي كشد.

مرا ببخش،خواننده من!

اما بيا قدم بزن.

ترانه ها بر گلبرگها بيدارند و غنچه ها دست برآورده،در انتظارند...

آن را زمزمه كن.

زمزمه تو،باراني ست بر باغ بي ترانه من.

بر روح بي جوانه من!

مرا ببخش،خواننده من!

اما بيا و جان ببخش،باغم را!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: عاشقونه ، عكس عاشقونه ، اس ام اس عاشقونه ، ،

برچسب‌ها:
[ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:عاشقونه,عاشقونه,اس ام اس عاشقونه,عکس عاشقونه,خواننده من, ] [ 19:32 ] [ honey ]
[ ]