مدادرنگي

مدادرنگي

 با تمام مداد رنگي هاي دنيا

به هر زباني كه بداني يا نداني

خالي از هر تشبيه و استعاره و ابهام

تنها يك جكله برايت خواهم نوشت:

دوست دارم خاص ترين مخاطب خاص دنيا!



نظرات شما عزیزان:

hadise
ساعت11:16---27 فروردين 1394
سلام ایرانسلیا1904427639 رو بفرستن ب73711159 شارژ میده *تضمینی*

بهارنارنج
ساعت18:50---4 مرداد 1393
سلام اجی اگه تونستی بیا وبم و به یه جوون کمک کن

انشاالله امام زمان توی سختی ها یارو یاورت باشه.


مسعود
ساعت4:07---26 تير 1393
باسلام
ضمن تبريک ماه مبارک رمضان
اومدم بهت خبر بدم ک من بعد از مدت ها برگشتم
ببخشيد ک واس پستات نظر نذاشتم ايشالله جبران ميکنم
خوشحال ميشم نظرتو راجع اولين اپم
بدونم
منتظرت هستم
باي تا هاي ديه
http://eshgham_mahshid1.loxblog.com


محمد و مونا
ساعت5:26---24 تير 1393
عشق مثل آبه میتونی توی دستات قایمش کنی.اما یه روز دستتو وا میکنی میبینی نیست قطره قطره چکیده بی اینکه بفهمی فقط احساس میکنی دستات یکم نمناکن و این همون رطوبت خاطره هاست که بر جای مونده

یسنا
ساعت16:59---12 تير 1393
حانی بیشوووول تایید کردی نظرمو اون وخت سر نزدی اخمخ
راسی تولد ترمه ست
اپم با عنوان تولدت مبارک اجی جونم
بیا تبریک بگو منتظرما


ساعت15:09---8 تير 1393
سلام سلاااااااام خاله بزغاله
علکه سلااااااااام خاله بزغاله
وبت خیلی قشنگه حانیه
حیف اهنگ نداره


یسنا
ساعت20:04---4 تير 1393
یادَت بِمآنَد ...

تُو ... یادِگارِ روزهاییـ هَستی

کِه نَهـ فَراموش میَشَوَند ...نَه تِکرار


اپمممممم.اپم میره انتهای وب ها .اخرین پست پایین صفحه عزیزم


H-p
ساعت16:24---4 تير 1393
تو را دوست مـــــــــــــــــیدارم ...

چه فرق مى کند که چــرا !؟

یا از چـــــــــــــــــــــــه وقــــــــــت ... !

یا چـــــــــــــــــــــــــــطـ ور شـد کــــــــــه ... !

چه فـــــــــرق مــــــــــــــــیکند ؟!

وقتى تو بــــــــایـد باور کنى ... که نـــــــــمى کنى !

و من بـــــــــــایـد فـرامـوش کنم ... که نـــــــــــــــمى کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: عاشقونه ، عكس عاشقونه ، اس ام اس عاشقونه ، ،

برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 21 خرداد 1393برچسب:مدادرنگي,دوست دارم,عاشقونه,عاشقانه,عكس عاشقانه,اس ام اس عاشقانه, ] [ 17:57 ] [ honey ]
[ ]