ميتونم...

ميتونم...

 

ميتونم فرشته باشم    واسه اون وجود خستت

ميتونم بهانه باشم    واسه اون چشماي بستت

ميتونم رويايي باشم    توي دنياي خيالت

ميتونم دريايي باشم    توي فرداي محالت

ميتونم ترانه باشن    واسه اهنگ گيتارت

ميتونم خوابي بسازم    واسه چشماي بيدارت

ميتونم لبخندي باشم    روي لب هاي بستت

ميتونم اميدي باشم    واسه اون پر هاي خستت

ميتونم گرمايي باشم    تو زمستون نگاهت

ميتونم پروانه باشم    توي روياي پگاهت

ميتونم شيدايي باشم    واسه تو،واسه ترانت

ميتونم نوايي باشم    واسه موندنت،بهانت



نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت15:35---30 بهمن 1392
مخاطب خاصت تو حلقم ابجی

zahra
ساعت12:43---20 بهمن 1392
وب خوبي داريد به منم سربزنيد با تبادل لينك هم موافقم.
پاسخ:سلام! مرسي نظر لطفتونه حتما


arash
ساعت19:55---14 بهمن 1392
لینک من کار نمیکنه زحمته یه نگا بهش کن فدات
پاسخ: درستش كردم!


arash
ساعت16:51---13 بهمن 1392
با افتخار لینک شدی خواستی لینک کن


پاسخ:سپاس.لينكي


یسنا
ساعت14:05---12 بهمن 1392
حانیییییییییییییییییی بدو بیا اپم عجقولکم



اپتم مث همیشه حرف نداش
پاسخ:باش عشقم مرسي نظر لطفته!


Kermafkan
ساعت17:46---11 بهمن 1392
بوزینه آدرس این چرتوپرت بازارتو به میرا هم دادی؟؟اون بوزینه تر از خودتو نیگا ک اومده نظرم داده!

اصن ساخته شدین واسه هم!!!قرررررررررربون هم برین هفته به هفته!


پاسخ:بز چش نداري ديگه! تو برو ب وب خودت برس ب منو ميرام كاري نداشته باش!


mirA
ساعت23:24---9 بهمن 1392
اخلاقم گند است؟! به خودم مربوط است! غرورم از حد گذشته؟! به خودم مربوط است . . . تمام زندگي ام خودخواهانه است؟! زندگي خودم است! . . . از ناصحان خوشم نمي آيد؟! سليقه ي خودم است! از عده اي متنفر شده ام؟! به خودم مربوط است! عده اي را به فراموشي سپرده ام؟! حافظه ي خودم است! دلم مي خواهد اين گونه باشم! مجبور به تحمل من نيستي من همينم راضيم از خودم گيرم که باخته ام !!! اما کسي جرات ندارد به من دست بزند يا از صفحه بازي بيرونم بيندازد، شوخي نيست من شاه دنياي خودمم ! تخريب مي کنم آنچه را که نمي توانم باب ميلم سازم . . . آرزو طلب نميكنم، آرزو ميسازم . . . لزومي ندارد من هماني باشم که تو فکر مي کني ، من هماني ام که حتي فکرش را هم نمي تواني بکني . . . لبخند مي زنم و تو فکر ميکنی بازي را برده ای، هرگز نميفهمی با هر کسي رقابت نمي کنم . . . درگير من نشو، همـدم نميشوم . . .


پاسخ:وآآو!! مرسي عشقم خيلي قشنگ بود! راستي ب وبم خوش اومدي!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: عاشقونه ، عكس عاشقونه ، اس ام اس عاشقونه ، ،

برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 3 بهمن 1392برچسب:عاشقونه,اس ام اس عاشقونه,عكس عاشقونه,ميتونم,قلب,عشق, ] [ 4:59 ] [ honey ]
[ ]